Зателефонуйте нам: +3 8050 540 30 59

Умови обміну і повернення виробів бренду olpr.

Перед оформленням замовлення на сайті olpr.com.ua радимо переглянути інформацію про доставку та умови повернення товарів, а також заздалегідь уточнити всі нюанси виробництва та експлуатації, що можуть вас цікавити.

Індивідуальне замовлення:

Бренд olpr.com.ua відкритий до обговорення індивідуальних замовлень чи внесення невеликих змін до моделей з актуального асортименту в разі замовлення від 20 одиниць.

Пропонуємо кастомізацію фартухів, меню та інших товарів для ресторанного бізнесу за допомогою лазерного нанесення логотипів клієнтів. Внесення змін на замовлення чи розробка індивідуальних дизайнів оплачується додатково.

Повернення та обмін товарів, що були зроблені під індивідуальне замовлення, не здійснюється. Клієнт бере на себе відповідальність за результат змін, внесених на його вимогу, та робить передплату за персоналізовані товари в повному обсязі. Тому будьте уважні та перевіряйте надані заміри та файли з логотипами. В разі замовлення крупної партії вимагайте детальні фото та відео пробних зразків.

Повернення кастомізованих товарів можливе лише в разі грубого порушення високих стандартів якості товарів бренду, коли виготвлені вироби внаслідок серйозних виробничих дефектів фурнітури чи матеріалів є непридатними до використання за призначенням з вини саме виконавця замовлення, а не клієнта.

Будь-які претензії до виробника від замовника мають бути підкріплені якісними фото- чи відеоматеріалами.

Повернення чи обмін товаів належної якості:

Стаття 9. Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів»:

Споживач може обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, у зазаначених нижче випадках:

1) якщо куплена річ не задовольнила покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може використовуватись за призначенням через помилку під час вибору;

2) якщо вона з будь-яких інших причин не підійшла покупцеві, але при цьому не має слідів носіння, і збережено її товарний вигляд, споживчі властивості та ярлики.

Повернення або обмін товарної одиниці неналежної якості:

Стаття 8. Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів»:

Якщо товар має несуттєві виробничі недоліки, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавством термін.

* Під товаром неналежної якості мається на увазі наявність дефектів, що утворились не з вини споживача на протязі 14-ти днів з моменту отримання виробу покупцем в пункті транспортної компанії, зокрема:

– нефункціонуюча фурнітура;

– дефекти швів, що в майбутньому унеможливлюють повноцінне використання виробу (мінімальні похибки в рівності стібків не є підставою для віднесення речі до категорії неналежної якості).

Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, проводиться за рахунок покупця, виробник не несе відповідальності за порушення рекомендацій використання.

Умови обміну і повернення товару належної якості:

1. Якщо від дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, і він не має слідів використання, збереглась первинна упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, товар не був персоналізованим під замолення покупця.

2. Якщо до товару було додано подарунок, він також підлягає поверненню в належному вигляді без слідів використання.

Товари, що повертаються, знаходяться в зоні відповідальності покупця аж до моменту отримання в пункті транспортної компанії представником бренду-виробника. Рекомендуємо оцінювати пересилання в повну вартість та обов’язково узгодити з нами повернення чи обмін та сроки відправки-отримання.

3. Якщо на час обміну повністю аналогічної повернутій позиції немає в готовому вигляді чи немає можливості її виготовити, споживач має право:

– купити будь-які інші товари з асортименту в наявності, з відповідним перерахуванням вартості;
– отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідної позиції в продаж чи матеріалів для її виготовлення на виробництво.

4. При поверненні грошей всі розрахунки з покупцем проводяться в національній валюті виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються на вказаний клієнтом рахунок не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення зобов’язань з боку покупця.

Обмін товару не здійснюється якщо:

1. Якщо товар має видимі ознаки експлуатації та дефекти, отримані з вини покупця, або знаходиться в неповній комплектації.

2. З моменту покупки пройшло більше 14 днів.

Бренд olpr. бажає вам отримати справжню насолоду від користування нашими аксесуарами та налаштований прискіпливо виконувати власні зобов’язання, щоб у покупців не було жодних приводів задумуватись над поверненням.